Home Delivery Solutions – specialiști în expedierea produselor grele

  • Noi chiar livrăm la ușă! Livrăm produse cu o greutate peste medie și produse voluminoase direct la ușa clientului, indiferent de etajul la care acesta locuiește.
  • Fiecare mașină din flota noastră are câte 2 curieri echipați corespunzător pentru a livra, de exemplu, un frigider la etajul 8, fără a cere în vreun moment ajutorul destinatarului.
  • Fiecare colet este transportat în condiții de maximă siguranță și predat destinatarului fără niciun fel de probleme, respectând întotdeauna termenii de livrare stabiliți. Cu noi puteți expedia simplu, rapid și eficient.
  • Ne asumăm răspunderea în cazul în care, în timpul transportului și manevrării, produsele suferă deteriorări.
  • Veți fi contactat telefonic, prin SMS și/sau prin e-mail pentru a stabili împreună detaliile livrării.
  • Încărcările se fac zilnic, iar produsele ridicate se livrează ÎN ACEEAȘI ZI (SAME DAY) în locuința clientului. Clientul primește produsele și livrarea se consideră efectuată. De asemenea, echipajele noastre ridică în același timp produsele de buy – back, dacă este cazul.

Ce produse puteți expedia prin Home Delivery Solutions?

  • Electrocasnice&Climatizare (frigider, mașină de spălat, aragaz, aparat de aer condiționat, boiler, șemineu, etc.).
  • Produse IT&Entertainment (televizoare, monitoare, calculatoare, imprimante, telescoape, boxe, etc.).
  • Mobilier (pat, birou, dulapuri, scaune, mese, fotolii, saltele, etc.).
  • Articole și echipamente sportive (bicicletă fitness, bandă de alergare, masă foosball, masă de bilidard, biciclete, etc.).
  • Instrumente muzicale (pian, tobe, violoncel, harpă etc.).
  • Piese și accesorii auto (anvelope, jante, motor, caroserie, scaune, etc.).
  • Unelte și echipamente (aeroterme industriale, generatoare, seifuri, freze de zăpadă, drujbe, etc.)

… și orice alte produse grele sau de mari dimensiuni.

Avantaje pentru expeditori:

  • Clienți fericiți, pentru că noi livrăm întotdeauna coletul în fața ușii lor, indiferent de etajulul la care locuiesc.
  • Produse preluate și livrate în siguranță. În timpul transportului, pentru a evita deteriorarea produselor, coletul este fixat bine, pentru a nu se lovi de pereții mașinii. În plus, mașinile sunt capitonate pentru o rezistență crescută la șocuri. În timpul manevrării coletului din fața locuinței destinatarului, până la ușa acestuia, echipa noastră are grijă să evite loviturile și zgârieturile coletului.
  • Veți evita situațiile neplăcute: clienți nemulțumiți, retururi, produse deteriorate.
  • Veți beneficia de toate facilitățile existente pe piață în acest moment: aplicație online pentru generarea AWB-urilor, tracking în timp real, contactarea telefonică, prin SMS și/sau prin E-mail a destinatarilor, rapoarte de performanță..
  • Garantăm livrarea coletelor în 24-48 ore.
  • Nu percepem taxe suplimentare pentru coletele preluate sau livrate în zilele de Sâmbătă.
  • Ne asumăm răspunderea în cazul în care, pe timpul transportului, produsele livrate suferă deteriorări.
  • Încercări multiple de livrare, în cazul în care destinatarul nu este găsit la adresă.
  • Serviciul Ramburs garantează încasarea contravalorii mărfii de la destinatar și returnarea banilor către dvs. în termen de maxim 2 zile lucrătoare.
  • Same Day Delivery
  • Ridicare produse Buy-Back
  • Livrări inclusiv Sâmbăta 
  • Livrare până în locuința clientului
  • Disponibilitate ridicată și flexibilitate